De afgelopen weken zijn de leden van onze vereniging begonnen met de bouw van haar onderhoudsloods. Dit laatste stukje van het nieuwbouwproject wordt, net als de de bouw van ons clubgebouw, door de leden zelf uitgevoerd.
De oplevering van het gebouw zal worden gevierd met een grootste reünie. Meer informatie hierover vindt u in het menu 'Reünie' hiernaast. Ook vindt u daar het aanmeldformulier. Wij hopen u allen op deze dag te mogen begroeten.
Hierbij nog een kleine impressie van zaterdag 10 mei, waarop de leden zich ook door het regenachtige weer niet lieten kennen:





