Website offline
Nieuws
De afgelopen weken zijn de leden van onze vereniging begonnen met de bouw van haar onderhoudsloods. Dit laatste stukje van het nieuwbouwproject wordt, net als de de bouw van ons clubgebouw, door de leden zelf uitgevoerd.
De oplevering van het gebouw zal worden gevierd met een grootste reünie. Meer informatie hierover vindt u in het menu 'Reünie' hiernaast. Ook vindt u daar het aanmeldformulier. Wij hopen u allen op deze dag te mogen begroeten.
Hierbij nog een kleine impressie van zaterdag 10 mei, waarop de leden zich ook door het regenachtige weer niet lieten kennen:






Op 2 juni 2016 is deze website voor het laatst bijgewerkt.
Foto's en informatie over actuele activiteiten vind u op onze Facebook Pagina. https://www.facebook.com/WaterscoutingAbelTasman/
GIESBEEK – Zaterdag 21 januari j.l heeft waterscouting Abel Tasman een nieuwe vlag mogen ontvangen. Het betreft een exemplaar van 150 x 225 cm voor de groep “Wildevaart” binnen deze vereniging. Het zwijn dat op de vlag is terug te zien, is het logo van deze speltak. De groep had al enige tijd geen vlag meer en wilde er toch graag één hebben, mede om de herkenbaarheid te vergroten. De vlag is gesponsord door Erik van ’t Wout van de Gelderse Vlaggenhandel. Zowel Waterscouting Abel Tasman als de Gelderse Vlaggenhandel zijn zeer tevreden met het resultaat.
Overhandiging nieuwe vlag Waterscouting Abel Tasman door Gelderse Vlaggenhandel
Op de foto vlnr: Paul Richters, Bas de Ruijter, Erik van ’t Wout en Antoon Jan Edam.